PUBLIKATIONEN VON LEAH LENNIG
KONFERENZBEITRÄGE
- What Remains When Novelty Wears Off? The Impact of Repeated Exposure to Metaverse Meetings on Creativity, in Proceedings of the International Conference on Information Systems, Vol. 45, 2024 (zusammen mit M. Hammerschmidt, N. Meyer, W. Weiger)
- How Embodiment in Virtual Hybrid Meetings Affects Collaboration Experience: An Explorative Investigation, in: Proceedings of the International Conference on Information Systems, Vol. 44, 2023 (zusammen mit F. Tingelhoff, S. Schöbel, M. Hammerschmidt)
- Meet Me in the Metaverse: How Self-Representation in Virtual Meetings Impacts User Experience and Meeting Performance, in: Proceedings of AIRSI – The Metaverse Conference, 2023 (zusammen mit M. Hammerschmidt, F. Tingelhoff, S. Schöbel)
Kontakt
Leah Lennig, M.Sc.
Professur für Marketing und Innovationsmanagement
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
Georg-August-Universität Göttingen
Platz der Göttinger Sieben 3
(Oeconomicum)
Raum 1.203
37073 Göttingen
Tel. 0551 39-26548
leah.lennig@uni-goettingen.de